ZNACZNIE WAŻNIEJSZE

Znacznie ważniejsze są reguły związane z systematyzacją materiału nauczania. Tymczasem wiadomości uzyskane przy pomocy komputera {zwłaszcza informacje z sieci teleinformatycznych), przy braku świadomej pomocy nauczyciela grożą zagubieniem przez uczniów „merytorycznych środkow ciężkości , logicznych i strukturalnych związków usystematyzowanej wiedzy, być może również (brak badań) zaburzeniem rozwoju zdolności syntezowania. K. Kruszewski formułując listę najpotrzebniejszych zasad dydaktycz­nych, dotyczących organizacji warunków zewnętrznych wymienia dwie reguły, warte przytoczenia.„Najłatwiejszą do osiągnięcia korzyścią z wprowadzenia na lekcji technicznych środków nauczania jest wzmożenie zainteresowania  lekcją.  Materialne obudowanie lekcji sprzyja podnoszeniu wyników naucza­nia tylko wtedy, gdy posłuży metodycznemu projektowi lekcji spo­rządzonemu ze względu na cele kształcenia, rodzaj materiału naucza­nia, właściwości uczniów i możliwości nauczyciela.

Cześć, tutaj Niki, ze mną poznasz tajniki techniki! Na moim blogu możesz poczytać o rzeczach ściśle związanych z techniką. Jest to moje hobby, którym zajmuję się w wolnym czasie. Zapraszam!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)